Працюю у великій юридичній компанії. Пішов в туалет, і як на зло дуже важливий дзвінок. Вирішив підняти слухавку, переговорив, як тут крик зі сусідньої кабінки — Стрічка новин

Працюю у великій юридичній компанії. Пішов в туалет, і як на зло дуже важливий дзвінок. Вирішив підняти слухавку, переговорив, як тут крик зі сусідньої кабінки

Працюю я великій юридичній компанії на досить престижній посаді. Розпал робочого дня, а мене приспічило за природними потребами.

Advertisement

Кабінка туалету. В самий невідповідний момент (коли я, як і всі нормальні люди, думаю не про роботу, а про сенс життя) дзвонить мій мобільний. Дзвонить клієнт! Дуже важливий клієнт! Корпоративний. Такий дзвінок збити не можна, люди моєї професії зрозуміють.

Ну не можна, так не можна. Мужньо відповідаю. Наша ділова бесіда тривала приблизно 4-5 хвилин. Накінець, переговори закінчилися, слава Богу!

Відключаюсь… З сусідньої кабінки лунає голос: “Ну як там, воду вже можна спускати?!”

Advertisement

Advertisement

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *